Zwroty i reklamacje
Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni.
Towar powinien być w stanie nienaruszonym, zawierać oryginalne opakowanie oraz paragon.
W celu odstąpienia do umowy, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Skontaktuj się z nami tel. 728 640 640 lub e-mail sklep@mewa24.pl
2. Wypełnij formularz on-line, który pozwoli nam zarejestrować twoją chęć zwrotu/reklamacji. Kliknij, aby wypełnić
3. Pobierz i wypełnij protokołu zwrotu, który umieścisz w paczce wraz z paragonem Kliknij, aby pobrać
4. Spakuj i odeślij produkt/y na adres podany poniżej.
Adres do wysyłek własnych:
Mewa S.p. z o.o. S. k.
ul. Krzeszowska 62
Biłgoraj 23-400
Skorzystaj z darmowego zwrotu poprzez Paczkomaty Inpost. Kliknij, aby wysłać przesyłkę
Uwaga! Ze względów higienicznych towary typu : majtki, reformy, półhalko-spodnie i spodenki nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Prosimy dobrze dobrać rozmiar do swoich wymiarów. W razie problemu służymy pomocą
Wymiana
W sklepie internetowym MEWA24.PL wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Jeżeli okaże się, że produkt który został przez Ciebie kupiony jest np. za duży i jesteś zainteresowany zamówieniem innego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w innym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.
Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności